Soome rahvusjoogiks peetava Koskenkorva viina müük on Alko poodides kahanenud, kirjutab Helsingin Sanomat.
Eelmisel aastal vähenes Koskenkorva kodumaine müük Soomes allapoole 400 000 liitri piiri, mis aasta varasemaga võrraldes enam kui kümne protsendi võrra kasinam müük.
Riikliku Altia viinatehase esikaubamärgi tee allamäge on olnud pikk. Paar aastat tagasi läks Koskenkorvat müügiks 5,7 miljonit liitrit, 1990ndatel koguni 11–13 miljonit liitrit. Tipptasemel oli müük aastail 1970–80.
Kodumaise müügi kõrval läheb Koskenkorva viina ka ekspordiks, samuti müüakse seda lennujaamas ja laevadel. International Wine and Spirit Researchi andmetel ulatus selle viina rahvusvaheline müük miljoni liitrini.
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.