Saku ROCKi valge lehega kampaania, mis ütles, et kui veebi ei viitsi joonistada, sirgelda oma 6-pakk valgeks jäetud ajalehepinnale, tõi rock.ee veebilehele ligi 620 000 uudistajat.
"Tänaseks on disainitud 8020 pakki, kampaanialehele on tehtud 108 140 unikaalset külastust ning kokku on lehte vaadatud 615 715 korda," rääkis ROCKi brändijuht Karin Golubev Best Marketingile reklaamikampaania tulemustest.
Kujundamise kampaania lõpeb 17. oktoobril, ent sellele järgneb kampaania teine faas, mil parimate kujundustega pakid hakkavad poodidesse liikuma. "Müüginumbrite osas võin hetkel öelda, et müük on 20% suurem kui ootasime-lootsime," lisas Golubev sel nädalal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.