• 16.10.10, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku multipaki kampaania meelitas veebi uudistama

Saku ROCKi valge lehega kampaania, mis ütles, et kui veebi ei viitsi joonistada, sirgelda oma 6-pakk valgeks jäetud ajalehepinnale, tõi rock.ee veebilehele ligi 620 000 uudistajat.
"Tänaseks on disainitud 8020 pakki, kampaanialehele on tehtud 108 140 unikaalset külastust ning kokku on lehte vaadatud 615 715 korda," rääkis ROCKi brändijuht Karin Golubev Best Marketingile reklaamikampaania tulemustest.
Kujundamise kampaania lõpeb 17. oktoobril, ent sellele järgneb kampaania teine faas, mil parimate kujundustega pakid hakkavad poodidesse liikuma. "Müüginumbrite osas võin hetkel öelda, et müük on 20% suurem kui ootasime-lootsime," lisas Golubev sel nädalal.
Täispikka lugu loe siit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.08.25, 09:00
Täppismehaanika ja automatiseerimine terviklahendusena
Steelhouse Group Estonia OÜ ja 1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele