• 31.08.10, 20:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valiol keelati konkurendi halvustamine

Soome turukohus keelas Valiol kasutada reklaamlauseid, milles konkurendi tooteid nimetatakse „nii-öelda kooreks, mis tegelikult on vesi“ ja Valio enda tooteid „õigeks“ kooreks, kirjutas Kauppalehti.
Keeldude lehel on ka väljedid „kasuta tõelist koort“ ja „lisa maitset, mitte vett“. Lauseid kasutati Valio reklaamides Soomes viimati eelmisel sügisel. Kõigepealt keelati laused õigusmõistmise ajaks ja kohtu otsuse järgi jäävad need keelatuks ka edaspidi.
Reklaami kohta esitas kaebuse Unilever. Kohus tõdes, et reklaamlaused osutasid umbmääraselt Unileveri toodetele, kuna ettevõte on koort asendavate taimerasvasegude suur tootja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 17:41
Koondplaneerimine tootmises parandab tarnetäpsust
Tänapäevane tootmisprotsesside planeerimine nõuab tõhusust – täpsust ja kiirust, mida ei ole võimalik saavutada ilma operatiivsete reaalaja andmeteta. See teema tõusis teravalt esile Covidi ajal, kui tarneahelad olid tugevalt häiritud, ning on jätkuvalt väga oluline, sest rahvusvaheline ärikeskkond on endiselt volatiilne.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele