• 31.08.10, 20:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valiol keelati konkurendi halvustamine

Soome turukohus keelas Valiol kasutada reklaamlauseid, milles konkurendi tooteid nimetatakse „nii-öelda kooreks, mis tegelikult on vesi“ ja Valio enda tooteid „õigeks“ kooreks, kirjutas Kauppalehti.
Keeldude lehel on ka väljedid „kasuta tõelist koort“ ja „lisa maitset, mitte vett“. Lauseid kasutati Valio reklaamides Soomes viimati eelmisel sügisel. Kõigepealt keelati laused õigusmõistmise ajaks ja kohtu otsuse järgi jäävad need keelatuks ka edaspidi.
Reklaami kohta esitas kaebuse Unilever. Kohus tõdes, et reklaamlaused osutasid umbmääraselt Unileveri toodetele, kuna ettevõte on koort asendavate taimerasvasegude suur tootja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 10:38
Tammer 30: Eesti väiketootjast Skandinaavia tööstuse usaldusväärseks partneriks
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele