Soome turukohus keelas Valiol kasutada reklaamlauseid, milles konkurendi tooteid nimetatakse „nii-öelda kooreks, mis tegelikult on vesi“ ja Valio enda tooteid „õigeks“ kooreks, kirjutas Kauppalehti.
Keeldude lehel on ka väljedid „kasuta tõelist koort“ ja „lisa maitset, mitte vett“. Lauseid kasutati Valio reklaamides Soomes viimati eelmisel sügisel. Kõigepealt keelati laused õigusmõistmise ajaks ja kohtu otsuse järgi jäävad need keelatuks ka edaspidi.
Reklaami kohta esitas kaebuse Unilever. Kohus tõdes, et reklaamlaused osutasid umbmääraselt Unileveri toodetele, kuna ettevõte on koort asendavate taimerasvasegude suur tootja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Viimased paar aastat on ehitushinnad püsinud küll stabiilsed, kuid paraku on surve hinnakasvuks taas tugev. See tähendab, et praegu võib olla viimane tõeliselt soodne aeg oma ehitusplaanid teoks teha – enne kui turg hinnad taas liikuma paneb.