Maailma suurima õlletootja Anheuser-Busch InBev teise kvartali kasum kasvas aastaga 7,3 protsenti, kuna jalgpalli MM kasvatas õllemüüki Ladina-Ameerikas, vahendab Bloomberg.
Belgias Leuvenis asuva peakontoriga ettevõtte kasum kasvas 1,09 miljardilt dollarilt 1,15 miljardile dollarile. Analüütikud prognoosisid kasumiks 1,08 miljardit dollarit.
AB InBev müüs ettevõtte suuruselt teisel turul Brasiilias 14 protsenti enam õlut, mis aitas tasandada USA ja Venemaa õlletarbimise vähenemise mõju. Müüdud õllekogus – kui mitte arvestada ülevõetud ettevõtmisi – kasvas 2,1 protsenti. Analüütikud ootasid õllekoguse 1,1protsendist kerkimist.
Ettevõtte aktsia hind tõusis Brüsselis 3,7 protsenti, 40,55 eurole. Tänavu on aktsia kerkinud 11 protsenti võrreldes väiksema rivaali Heinekeni 3,6protsendise edasiminekuga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.