Maailma suurima õlletootja Anheuser-Busch InBev teise kvartali kasum kasvas aastaga 7,3 protsenti, kuna jalgpalli MM kasvatas õllemüüki Ladina-Ameerikas, vahendab Bloomberg.
Belgias Leuvenis asuva peakontoriga ettevõtte kasum kasvas 1,09 miljardilt dollarilt 1,15 miljardile dollarile. Analüütikud prognoosisid kasumiks 1,08 miljardit dollarit.
AB InBev müüs ettevõtte suuruselt teisel turul Brasiilias 14 protsenti enam õlut, mis aitas tasandada USA ja Venemaa õlletarbimise vähenemise mõju. Müüdud õllekogus – kui mitte arvestada ülevõetud ettevõtmisi – kasvas 2,1 protsenti. Analüütikud ootasid õllekoguse 1,1protsendist kerkimist.
Ettevõtte aktsia hind tõusis Brüsselis 3,7 protsenti, 40,55 eurole. Tänavu on aktsia kerkinud 11 protsenti võrreldes väiksema rivaali Heinekeni 3,6protsendise edasiminekuga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.