Valio Võru juustutehas müüb ligikaudu 40% toodangust väljapoole Euroopa Liidu riike ja euro nõrgenemine tuleb ettevõttele kasuks, ütles Äripäevale Valio Eesti ekspordidirektor Elar Ollik.
"Müüme peamiselt Venemaale, väiksemas osas USAsse. Euro nõrgenemine on parandanud toodete müügimarginaali vastavalt rubla ja dollari kursimuutustele," tõdes Ollik.
Valio müüb juustu USAsse alates selle aasta algusest. "Põhjuseks ei ole muutused valuutakurssides, vaid turuootustele vastava toote väljaarendamine ja müügitöö," selgitas Ollik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Uute taastuvenergiaallikate kasutuselevõtt, kasvav võrgukoormus ja kõikuvad elektrihinnad sunnivad ettevõtteid otsima paindlikke, töökindlaid ja kasumlikke viise oma energiatarbimise juhtimiseks.