Valio Võru juustutehas müüb ligikaudu 40% toodangust väljapoole Euroopa Liidu riike ja euro nõrgenemine tuleb ettevõttele kasuks, ütles Äripäevale Valio Eesti ekspordidirektor Elar Ollik.
"Müüme peamiselt Venemaale, väiksemas osas USAsse. Euro nõrgenemine on parandanud toodete müügimarginaali vastavalt rubla ja dollari kursimuutustele," tõdes Ollik.
Valio müüb juustu USAsse alates selle aasta algusest. "Põhjuseks ei ole muutused valuutakurssides, vaid turuootustele vastava toote väljaarendamine ja müügitöö," selgitas Ollik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.