Valio Võru juustutehas müüb ligikaudu 40% toodangust väljapoole Euroopa Liidu riike ja euro nõrgenemine tuleb ettevõttele kasuks, ütles Äripäevale Valio Eesti ekspordidirektor Elar Ollik.
"Müüme peamiselt Venemaale, väiksemas osas USAsse. Euro nõrgenemine on parandanud toodete müügimarginaali vastavalt rubla ja dollari kursimuutustele," tõdes Ollik.
Valio müüb juustu USAsse alates selle aasta algusest. "Põhjuseks ei ole muutused valuutakurssides, vaid turuootustele vastava toote väljaarendamine ja müügitöö," selgitas Ollik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tallinna südames tegutsev Fedelta Accounting on hea näide sellest, kuidas raamatupidamisbüroo võib olla kliendi jaoks palju enamat kui numbrite hoidja. Ettevõtte nimi tuleneb ladinakeelsest sõnast fedelta – truudus – ja see väärtus on kogu büroo tööfilosoofia keskmes.