• 04.05.10, 11:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liviko tuli välja Läti rahvusviinaga

Täna, mil Läti tähistab riigi 20. taasiseseisvumispäeva, tuli Liviko Läti turule Namejs nime kandva viinaga, mida markeerib kui Läti rahvusviina, kirjutab news2biz.
Liviko Läti marketingijuht Igors Dobrovolskis ütles, et ettevõte kulutab viina turustamisele Lätis sel aastal üle kahe miljoni krooni.
Uus viin tuli välja üdini patriootliku kampaaniaga – pudel ja silt sisaldavad traditsioonilisi Läti rahvusmotiive, viina slogan on „Tõeliselt lätipärane“ ja toote veebiküljele on kuhjatud fakte Läti ajaloost.
Kõigest hoolimata segatakse ja villitakse viin Eestis, mis Dobrovolskise sõnul ei tohiks siiski viina rahvuslikku sära tuhmimaks muuta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele