Täna, mil Läti tähistab riigi 20. taasiseseisvumispäeva, tuli Liviko Läti turule Namejs nime kandva viinaga, mida markeerib kui Läti rahvusviina, kirjutab news2biz.
Liviko Läti marketingijuht Igors Dobrovolskis ütles, et ettevõte kulutab viina turustamisele Lätis sel aastal üle kahe miljoni krooni.
Uus viin tuli välja üdini patriootliku kampaaniaga – pudel ja silt sisaldavad traditsioonilisi Läti rahvusmotiive, viina slogan on „Tõeliselt lätipärane“ ja toote veebiküljele on kuhjatud fakte Läti ajaloost.
Kõigest hoolimata segatakse ja villitakse viin Eestis, mis Dobrovolskise sõnul ei tohiks siiski viina rahvuslikku sära tuhmimaks muuta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänapäevane tootmisprotsesside planeerimine nõuab tõhusust – täpsust ja kiirust, mida ei ole võimalik saavutada ilma operatiivsete reaalaja andmeteta. See teema tõusis teravalt esile Covidi ajal, kui tarneahelad olid tugevalt häiritud, ning on jätkuvalt väga oluline, sest rahvusvaheline ärikeskkond on endiselt volatiilne.