Täna, mil Läti tähistab riigi 20. taasiseseisvumispäeva, tuli Liviko Läti turule Namejs nime kandva viinaga, mida markeerib kui Läti rahvusviina, kirjutab news2biz.
Liviko Läti marketingijuht Igors Dobrovolskis ütles, et ettevõte kulutab viina turustamisele Lätis sel aastal üle kahe miljoni krooni.
Uus viin tuli välja üdini patriootliku kampaaniaga – pudel ja silt sisaldavad traditsioonilisi Läti rahvusmotiive, viina slogan on „Tõeliselt lätipärane“ ja toote veebiküljele on kuhjatud fakte Läti ajaloost.
Kõigest hoolimata segatakse ja villitakse viin Eestis, mis Dobrovolskise sõnul ei tohiks siiski viina rahvuslikku sära tuhmimaks muuta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tallinna südames tegutsev Fedelta Accounting on hea näide sellest, kuidas raamatupidamisbüroo võib olla kliendi jaoks palju enamat kui numbrite hoidja. Ettevõtte nimi tuleneb ladinakeelsest sõnast fedelta – truudus – ja see väärtus on kogu büroo tööfilosoofia keskmes.