Täna, mil Läti tähistab riigi 20. taasiseseisvumispäeva, tuli Liviko Läti turule Namejs nime kandva viinaga, mida markeerib kui Läti rahvusviina, kirjutab news2biz.
Liviko Läti marketingijuht Igors Dobrovolskis ütles, et ettevõte kulutab viina turustamisele Lätis sel aastal üle kahe miljoni krooni.
Uus viin tuli välja üdini patriootliku kampaaniaga – pudel ja silt sisaldavad traditsioonilisi Läti rahvusmotiive, viina slogan on „Tõeliselt lätipärane“ ja toote veebiküljele on kuhjatud fakte Läti ajaloost.
Kõigest hoolimata segatakse ja villitakse viin Eestis, mis Dobrovolskise sõnul ei tohiks siiski viina rahvuslikku sära tuhmimaks muuta.
Seotud lood
Tööstusettevõtte tööprotsesside edukus algab töökindlatest ja vastupidavatest seadmetest. Lahendused, mis taluvad äärmuslikke töötingimusi ning toetavad kiiret ja täpset andmetöötlust, muudavad igapäevaprotsessid sujuvamaks ja efektiivsemaks. Tööstusseadmed aitavad vähendada seisakuid, tõsta tootlikkust ja kindlustada tööprotsesside sujuvuse ka karmides oludes ‒ olgu tegemist laohalduse, tootmise, toodete etiketeerimise või andmesisestuse ja -vahetusega.