Autor: Ain Alvela • 11. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pagaritoodete hinnad langenud pea kolmandiku

Võrreldes 2008. aasta juulikuuga, kui hinnad olid tipus, on pagaritoodete hinnad langenud kauplustes 27%, teatas ASi Hallik pagaritööstuse juhataja Heiki Hallik.

"Langus on olnud tugev, tipust 27% ja ka tänavu teises kvartalis on oodata hindade jätkuvat kukkumist," märkis Hallik. "Tahaks siiski loota, et kolmandas kvartalis langus vähemalt pidurdub, sest tootjate kulutused kallinavate sisendite näol suurenevad. Kui palju suudetakse hindasid tõsta sõltub tootesegmendi konkurentsitasemest ja turuliidrite käitumisest," rääkis ta.

Halliku sõnul on kriis tootjate tooteportfelli sisu põhjalikult muutnud. Praegu ostetakse rohkem leiba ja saia, varasemast vähem aga kooke ja saiakesi. "Meie firma puhul näitab eksport kasvu ja see kompenseerib languse siseturul," selgitas ta. "Otsime pidevalt uusi võimalusi toodangu turustamiseks. Uusi projekte on meil praegu võimalik ellu viia omavahendite abil," märkis Hallik.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077