Uuendusmeelsuse viljelemine ja selle oskuslik ettevõtte arenguvankri ette rakendamine on muutumas edukuse mõõdupuuks.
Uuendustega alustamisel tasub järgida mõttetera, et kui on soov püstitada kõrget torni, tasub enne korraks maha istuda ja mõelda, kas selleks ka materjali jagub. Imesid võib uskuda, kuid rumalus on imedele lootma jääda.
Nišitoodangut saab müüa Jaapanisse ja AafrikasseKui Eesti tootja leiab valdkonna, mis on üleilmselt erakordne ja suudab ennast sellesse n-ö sisse süüa, pole ka head tulemused kaugel. Näiteks toodab 1990. aastatel pagulusest kodumaale naasnud, Šveitsi ja USA ehituskeemiatööstuses töötamise kogemusega Tõnis Ennetile kuuluv AS Hermseal teekattele kantavaid märgistusmaterjale ning müüb neid Skandinaaviasse, Türki, Saksamaale, Venemaale, isegi Lõuna-Aafrikasse.
Alumiiniumligatuure tootva ASi Demidov Industries toodete kasutamine võimaldab lisatud elemente sulamitesse täpselt doseerida ning jaotada kogu ruumala ulatuses. Selle tulemusena vähenevad kaod.
Metallitööstuse nišifirma juhataja ja enamusosanik Mihhail Terehhov kinnitas, et püütakse keskenduda kindlale suunale, et siis selles liidriroll saavutada. Demidov Industriese ekspordikanalid on Norras, Rootsis, Saksamaal, Hispaanias, Lõuna-Koreas ja Jaapanis, peagi loodetakse murda USA turule.
Pikemalt loe tänasest Äripäevast või
SIIT! Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad soetada
SIIN! Seotud lood
Tulevikukindel tööstus vajab hooneid, mis on nutikalt planeeritud, energiatõhusad ning lihtsalt kohandatavad vastavalt muutuvatele vajadustele. Need omadused ei taga mitte ainult efektiivset tootmist, vaid aitavad ka hoida püsikulusid kontrolli all ja tagavad hoone pikaajalise kasutatavuse.