Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.
Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti
turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtudprognoose, teatas ettevõte.
Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete
Artikkel jätkub pärast reklaami
puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikmesissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.
Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates
käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis.
Seotud lood
Mobiilse kaldaelektri pistikupesa (iMSPO – igus Mobile Shore Power Outlet) näol on igus välja töötanud paindliku kaldatoite ühendussüsteemi, mida saab paigutada terminali mis tahes asukohta vastavalt laeva sildumiskohale. Lahendus, mis on juba kasutusel Hamburgi sadamas, pakub tõhusat ja kaasaegset alternatiivi traditsioonilistele kaldatoite süsteemidele. 2024. aastal pälvis iMSPO mere elektri- ja hübriidtoite Euroopa messil Amsterdamis reisi- ja kaubasadamate innovatsiooni aastaauhinna.