Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.
Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti
turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtudprognoose, teatas ettevõte.
Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete
puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikmesissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.
Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates
käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis.
Seotud lood
Aina enam ettevõtteid otsib lahendusi energiakulude kokkuhoiuks. Kui seni oli üks lahendus päikesepaneelidega ise energiat toota, siis nüüd on hakatud soetama juurde energiasalvesteid ehk akusid, et tarbimisest üle jäävat energiat müüa võrku just siis, kui see on kõige kasumlikum,“ tõdes Enefit ASi ärikliendi päikese- ja salvestuslahenduste teenuse juht Mikk Tootsi.