Autor: Katre Pilvinski • 28. detsember 2009

Atria: verivorstide müük kolmekordistus

Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti

turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtudprognoose, teatas ettevõte.

Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete

puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikmesissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.

Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates

käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis. 

 

 

 

 

 

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077