KamAZ pani veoautode tootmise seisma, sest detsembri plaan sai täis, vahendas auto.lenta.ru.
2009. aastal lasi ettevõte välja 23 000 autot, mida on kaks korda vähem kui aasta eest, kui toodeti 47 000 veokit.
Tänavustest veokitest on uue kabiiniga iga kümnes ehk veokid, mis toodeti alates septembrist. Kõigil tuleva aasta autodel on uue disainiga kabiin.
2010. aastal plaanib KamAZ toota 28 200 veoautot, millest 24 000 jääb Vene turule ja 4 200 veetakse välja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Novembri lõpus taotles KamAZ Välismajanduspangast 10 miljardi rubla suurust laenu, et välja töötada uut mudelite seeriat. 2,5 miljardit rubla kulub uue mootori ja ülekandesüsteemi väljatöötamiseks.
Seotud lood
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.