Turu-uuringute firma Nielseni andmetel oli Kalev Chocolate Factory uuringuperioodil august-september jätkuvalt Baltikumi šokolaadi- ja suhkrukondiitri turuliider, teatas kommivabrik.
Suurim turuosa saavutati eelkõige Läti turul tehtud kasvu arvelt.
Nielseni andmetel on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Kalevi mahuline turuosa Baltikumis suurenenud 0,6 ning käibeline turuosa 0,8 protsendipunkti võrra, ulatudes vastavalt 15,5 protsendini mahuliselt ja 13,9 protsendini käibes, millega ettevõte on jätkuvalt Baltikumi turuliidrer.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.