• 12.11.09, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev oli teist perioodi järjest Baltikumi turuliider

Turu-uuringute firma Nielseni andmetel oli Kalev Chocolate Factory uuringuperioodil august-september jätkuvalt Baltikumi šokolaadi- ja suhkrukondiitri turuliider, teatas kommivabrik.
Suurim turuosa saavutati eelkõige Läti turul tehtud kasvu arvelt.
Nielseni andmetel on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Kalevi mahuline turuosa Baltikumis suurenenud 0,6 ning käibeline turuosa 0,8 protsendipunkti võrra, ulatudes vastavalt 15,5 protsendini mahuliselt ja 13,9 protsendini käibes, millega ettevõte on jätkuvalt Baltikumi turuliidrer.
  

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 17:41
Koondplaneerimine tootmises parandab tarnetäpsust
Tänapäevane tootmisprotsesside planeerimine nõuab tõhusust – täpsust ja kiirust, mida ei ole võimalik saavutada ilma operatiivsete reaalaja andmeteta. See teema tõusis teravalt esile Covidi ajal, kui tarneahelad olid tugevalt häiritud, ning on jätkuvalt väga oluline, sest rahvusvaheline ärikeskkond on endiselt volatiilne.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele