Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Brändilojaalsus aitas Kelloggi kasumil kasvada
Toiduainetooja Kellogg, mis nautis kundede
lojaalsust ettevõtte kaubamärkide ja toodete osas, kasvatas kolmandas kvartalis
aastaga kasumit 5,6 protsendi võrra 361 mln dollarile ehk 89 sendilt aktsia
kohta 94 sendile, vahendab Bloomberg.
Analüütikud ootasid 85 sendist kasumit aktsia kohta. Käive kahanes vähem kui ühe protsendi võrra 3,28 miljardile dollarile, kuid müüdud kauba kulud kahanesid 2,5 protsenti. Analüütikud prognoosisid käibeks 3,27 miljardit dollarit.
Kui varem ootas ettevõte aktsia kohta kasumi 8-10 protsendist kasvu, siis nüüd juba 10-12 protsendist kasvu.
Maailma juhtiv taastuvkomponendiga diislikütuse ja säästva lennukikütuse tootja Neste valiti Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksite (DJSI) hulka juba 18. aastat järjest. See saavutus rõhutab Neste jätkuvat pühendumist jätkusuutlikkusele ja tema positsiooni tugeva panustajana üleminekul vähem süsihappegaasiheiteid tekitavale majandusele ja ühiskonnale.