Toiduainetooja Kellogg, mis nautis kundede 
lojaalsust ettevõtte kaubamärkide ja toodete osas, kasvatas kolmandas kvartalis 
aastaga kasumit 5,6 protsendi võrra 361 mln dollarile ehk 89 sendilt aktsia 
kohta 94 sendile, vahendab Bloomberg.
Analüütikud ootasid 85 sendist kasumit aktsia kohta. Käive kahanes vähem kui ühe protsendi võrra 3,28 miljardile dollarile, kuid müüdud kauba kulud kahanesid 2,5 protsenti. Analüütikud prognoosisid käibeks 3,27 miljardit dollarit.
Kui varem ootas ettevõte aktsia kohta kasumi 8-10 protsendist kasvu, siis nüüd juba 10-12 protsendist kasvu.
Seotud lood
Kui teie ettevõte on alustamas majandustarkvara juurutust ja otsus on tehtud MS Dynamics Business Centrali (BC) kasuks, siis järgmine valik tuleb teha pilvemajutuse või oma serverites majutamise vahel. Pilv vs. on-prem valik seisab ees ka siis, kui asute Business Centrali versiooni uuendama.