29. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Brändilojaalsus aitas Kelloggi kasumil kasvada

Toiduainetooja Kellogg, mis nautis kundede lojaalsust ettevõtte kaubamärkide ja toodete osas, kasvatas kolmandas kvartalis aastaga kasumit 5,6 protsendi võrra 361 mln dollarile ehk 89 sendilt aktsia kohta 94 sendile, vahendab Bloomberg.

Analüütikud ootasid 85 sendist kasumit aktsia kohta. Käive kahanes vähem kui ühe protsendi võrra 3,28 miljardile dollarile, kuid müüdud kauba kulud kahanesid 2,5 protsenti. Analüütikud prognoosisid käibeks 3,27 miljardit dollarit.

Kui varem ootas ettevõte aktsia kohta kasumi 8-10 protsendist kasvu, siis nüüd juba 10-12 protsendist kasvu.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077