Põltsamaa Felix on mahlade turuosa
suurendamiseks ja toitlustusturule sisenemiseks alustanud koostööd teise
kodumaise tootja Saku Õlletehasega.
Põltsamaa Felix on läbi Saku Õlletehase müügivõrgu hakanud jõuliselt sisenema toitlustusturule, pääsedes tänaseks pea 200 restorani, pubi ja kohviku mahlavaliku sortimenti.
„Tänases majanduskeskkonnas on igati mõistlik samas turusegmendis tegutsevatel tootjatel kulude optimeerimise, müügi-ja logistikategevuse tõhustamiseks koostööd teha. Senine kogemus on olnud igati positiivne, sest kliendid on kodumaiste mahlade vastu isegi oodatust suuremat huvi üles näidanud,“ märkis Põltsamaa Felixi tegevjuht Anti Orav ning lisas, et toitlustusturule sisenemisega on Põltsamaa Felix astunud sammu lähemale eesmärgile tugevdada oma positsiooni Eesti mahlaturul.
Saku Õlletehase müügidirektori Margus Kasteini sõnul peitub kahe ettevõtte vahelise koostöö eelis sellest kasvas lisandväärtuses klientide jaoks. „Meie oleme tugevad õllede tootmises, Põltsamaa aga mahlade valmistamises. Toitlustusasutusel on nii logistiliselt kui ka tasuvuselt soodsam ning mugavam tarnida kodumaised joogid ühest kohast. Meie logistika- ja müügivõrgu kaudu saame nüüd pakkuda klientidele kõiki jooke alates õlledest kuni lauavee ning mahladeni,“ lisas Kastein.
Põltsamaa Felixi ja Saku Õlletehase vaheline koostöö algas käesoleva aasta suve lõpus.
Seotud lood
Tallinna Lasnamäe Mehaanikakoolis on suurte muutuste aeg - käsil on inseneeria valdkonna õppekavade ja õpikeskkonna uuendamine ning uute õppekavade loomine. Juba järgmisel sügisel on põhikoolide lõpetajad oodatud õppima täiesti uutele, nelja-aastastele Inseneriakadeemia õppekavadele kahel õppesuunal: metallierialade hulka lisandub erialana “masintöötlustehnoloogiad” ja ehituserialade valikusse „hoone tehnosüsteemide tehnik“.