7. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Felix ja Saku ühendasid väed

Põltsamaa Felix on mahlade turuosa suurendamiseks ja toitlustusturule sisenemiseks alustanud koostööd teise kodumaise tootja Saku Õlletehasega.

Põltsamaa Felix on läbi Saku Õlletehase müügivõrgu hakanud jõuliselt sisenema toitlustusturule, pääsedes tänaseks pea 200 restorani, pubi ja kohviku mahlavaliku sortimenti.

„Tänases majanduskeskkonnas on igati mõistlik samas turusegmendis tegutsevatel tootjatel kulude optimeerimise, müügi-ja logistikategevuse tõhustamiseks koostööd teha. Senine kogemus on olnud igati positiivne, sest kliendid on kodumaiste mahlade vastu isegi oodatust suuremat huvi üles näidanud,“ märkis Põltsamaa Felixi tegevjuht Anti Orav ning lisas, et toitlustusturule sisenemisega on Põltsamaa Felix astunud sammu lähemale eesmärgile tugevdada oma positsiooni Eesti mahlaturul.

Saku Õlletehase müügidirektori Margus Kasteini sõnul peitub kahe ettevõtte vahelise koostöö eelis sellest kasvas lisandväärtuses klientide jaoks. „Meie oleme tugevad õllede tootmises, Põltsamaa aga mahlade valmistamises. Toitlustusasutusel on nii logistiliselt kui ka tasuvuselt soodsam ning mugavam tarnida kodumaised joogid ühest kohast. Meie logistika- ja müügivõrgu kaudu saame nüüd pakkuda klientidele kõiki jooke alates õlledest kuni lauavee ning mahladeni,“ lisas Kastein.

Põltsamaa Felixi ja Saku Õlletehase vaheline koostöö algas käesoleva aasta suve lõpus.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077