Rakvere Lihakombinaadi autode hulk ei ole
kuigi suur, seega pole firma pidanud seda ka kokku tõmbama, ütles Äripäevale
tegevjuht Anne Mere.
„Meie ei ole firmaautode arvu vähendanud. Selleks ei ole otsest vajadust olnud,“ rääkis ta ning lisas, et kokku on neil umbes 30-40 autot ning väiksema arvuga oleks juba raske toime tulla.
„Seega meil liigselt priiskamist pole viimastel aastatel küll olnud,“ nentis ta ning ütles, et mõningal määral kompenseeritakse ka eraautode kasutamist.
Äripäev küsis tänase päevaküsimusena, kas teie ettevõttes on autopark vähenenud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.