• 28.06.09, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiirabiautode tootja käive vähenes, kasum kasvas

Tabasalu külje all kaubikuid kiirabiautodeks ümber ehitava OÜ Profile Vehicles Balticu käive vähenes mullu 42,4 miljonilt kroonilt 34,9 miljoni kroonini, kuid kasum kasvas miljonilt 2,5 miljoni peale.
Äriregistrile saadetud majandusaruandest selgus, et 2009. aasta põhiliseks eesmärgiks on ellujäämine.
Eestis ehitatud kiirabiautod sõidavad lisaks siinsetele teedele ringi ka Kuveidis, Iraagis, Saudi-Araabias. Eesti firma võistleb Pärsia lahe äärsetes riikides ameeriklastega, tõrjudes nende autosid kvaliteedi poolest, kirjutas ajakiri Inseneeria.
20 töötajaga ettevõttes valmib aastas ligikaudu sada ümberehitatud kaubikut, millest vaid 15-16 jäävad kiirabiautodena Eestisse. Ettevõtte juhataja Sven Kaubuni sõnul läheb eksootilistesse riikidesse nagu Hiina, Taiwan, Korea ja Pärsia lahe äärsed maad mõnikord ainult 1-2 autot aastas, teinekord on hanked aga ka suuremad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

51% Profile Vehicles Balticust kuulub Soome emafirmale ning eksootilistest riikidest klientide otsimine toimub nendega käsikäes. Kodulehe andmetel toodeti mullu islamimaadele 282 eriotstarbelist autot. Emaettevõtte käive oli 12,7 miljonit eurot ja kasum 266 000 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:42
ScanBalt Crane pakub juba veerand sajandit Balti partneritele parimaid lahendusi
Kraanade, materjalikäsitlusmasinate ning lisaseadmete müügi ning hooldusega tegelev ScanBalt Crane OÜ tähistab tänavu oma 25. tegutsemisaastat. Veerand sajandit on ettevõte olnud tegev valdkonnas, kus on määrava tähtsusega nende esindatavate seadmete kvaliteet, innovaatika ja tõhusus, pikaajaline koostöö ning partnerite usaldus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele