13. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Viljandi Aken ja Uks: suured aknad on pigem luksus

Ehituses pööratakse ääretult palju tähelepanu energiasäästule ning suurte ja luksulike akende areng on aeglasem, ütles ASi Viljandi Aken ja Uks juht Rein Hüva.

Ehitusettevõtja Egon Mats ostis 100% ASi Lasita Aken aktsiatest ning põhjendas ostu arhitektuuri trendiga, mille kohaselt lähevad majade aknad suuremaks ja välisseina jääb vähemaks.

Rein Hüva sõnul valitseb tegelikult kaks vasturääkivat trendi. "Üks on see, et aknad lähevad suuremaks. See on pigem mugavuse, disaini ja luksuse küsimus. Teine on see, et ääretult palju tähelepanu pööratakse energia säästule, kuna aken on alati madalama soojapidavusega kui sein," selgitas ta. Need kaks trendi räägivad teineteisele vastu, lisas Hüva.

Tema sõnul suundub trend tasapisi ka luksuse poole. "Kuid need sihtturud, kuhu meie müüme – seal pole need liikumised nii jõulised. Selle trendi areng võtab aega," ütles Hüva. "Eks tasapisi lähevad aknad suuremaks, kuid energia küsimuse arendamine käib oluliselt kiiremini ja jõulisemalt ning ka tootearendus," sõnas ta.

Hüva sõnul kuulis ta juba mullu detsembris, et Lasita Aken müüakse maha.

ASi Viljandi Aken ja Uks sihturud on Rootsi, Soome, Norra, Taani, Eestisse müüakse 15% toodangust.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077