• 12.01.09, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq Premium seljatas Saku Originaali

Uuringufirma AC Nielseni andmeil on A. Le Coq Premium jaekaubanduses enimmüüdud õllebränd, edestades 2008. aasta algusest Saku Originaali.
A. Le Coqi vahe turu teise brändi Saku Originaaliga on järk- järgult kasvanud ning oktoobri ja novembri müügi näitajatelt erinevad turuosad juba ligi poole võrra, teatas A. Le Coq. Aastaga tõusis A. Le Coq Premiumi turuosa ligi 15 protsendini.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop kommenteeris, et loeb A. Le Coq Premiumi osakaalu tõusu õlleturu üldist langust ja praegust majandussituatsiooni arvestades väga heaks tulemuseks.
A. Le Coq müüs eelmisel aastal 125,17 miljonit liitrit jooke, mahuliselt on kasvanud A. Le Coqi õllede ja siidrite segment. Teiste segmentide müügid on jäänud 2007. aasta tulemusega võrreldes samaks või mõnevõrra langenud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 09:03
Kaardistatud on varjatud tegur, mis võib tõsta tööga rahulolu
Hiljutise uuringu kohaselt mõjutab töötajate tööga rahulolu, nende tootlikkust ja füüsilist heaolu lisaks palgale, töökoormusele ja töö- ning eraelu tasakaalule oluliselt ka tööriiete hoolduskorraldus ja -kvaliteet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele