Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Küpsetamata praed kadusid letilt
Küpsetamata praadide müügimaht hüppas
aastavahetusel 53% võrra üles, teatas Maag Lihatööstus.
AS Maag Lihatööstus müüs detsembris talvetooteid 30,6% enam kui aasta tagasi. Võrreldes 2007 aasta detsembriga kasvas enim küpsetamata praadide käive - üle 53%. Veretoodete müügi maht kasvas samas 36%.
Jõuluhooaja populaarseim toode oli Maag Lihatööstuse juhi Peep Rahuoja sõnul Rannarootsi Seapraad küpsetuskotis, mida müüdi ligi 8 tonni.
IV kvartalis kasvas kõige enam müük küpsetamata praadide kategoorias, mille käive suurenes üle 37%. Veretoodete käibekasv oli ligi 33%. Kokku kasvas talvetoodete müük viimasel kolmel kuul võrreldes aastataguse perioodiga 22,4 tonni.
AS Maag Lihatööstus annav Läänemaal Taebla vallas tööd 205 inimesele.
Detsember kasvatas jõulupraadide müüki
kolmandiku, lihatoodete müük tervikuna kasvas möödunud aasta
detsembriga võrreldes 10 protsenti, teatas ettevõte.
Eesti ettevõtete jaoks on käes väga keeruline aeg, millele annavad hoogu erinevad maksumuudatused ja üleüldine kiire palgatõus, pärssides eriti tööstus- ja tootmissektori konkurentsivõimet. Logistikaettevõtte DSV Estonia tegevjuht Alvar Tõruke tõdeb, et olukord on veidi sarnane 1990. aastatele, mil Eesti vabaks sai ning tuli hakata oma riiki looma ja leiutama.