BLRT osaleb Stockholmi veealuse
metrootunneli ehituses, tellimuse maksumus on 150 miljonit Eesti krooni.
Stockholmi metroo raudteetunneli veealune osa on 300 meetrit pikk ja see tuleb Mälareni järve vee alla. Metallkonstruktsioone planeeritakse valmistada BLRT Grupi tsehhis, mis on varustatud vettelaskmise mehhanismiga. Marketexi jaoks tähendab see tellimus suuremaid võimalusi Põhjamaade infrastruktuuri ehitamise turgudel.
Tunneli projekteeris maailmaliider disainialases nõustamises COWI ja töö tellis BLRT käest kahe suurima Lääne-Euroopa ehitusfirma ZÜBLIN ja Pihl Son ühendus JV Söderströmstunneln HB.
Disain näeb ette tunneli ehitamist kolmest metallkonstruktsioonist, iga konstruktsioon on 107 m pikk, 20 m lai, 10 m kõrge ning kaalub 800 tonni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.