Kaks päeva tegid USA autotööstuse kolm
suurt lobitööd Kongressis täiendava 25 miljardi dollarise (312 miljardi Eesti
kroonise) rahasüsti saamiseks riigilt, üritus aga nurjus.
General Motorsi (G.M.) juht Rick Wagoner, Fordi Alan Mulally ja Chrysleri Robert Nardelli astusid eile õhtul oma soovi tagasilükkamise järel Kapitooliumi künkalt alla, kirjutas Bloombergs. Nüüd on küsimuse all, kuidas USA autotööstus vastu peab, kuni jaanuari teises pooles uus kongress ja president ametisse asuvad.
Kolme suure seas on nutuseimas seisus G.M. Wall Street Journal kirjutas täna tõenäolisest võimalusest, et ettevõte peab esitama pankrotikaitse avalduse. Too on seda ise eitanud, samas rääkinud sel nädalal Kongressis rahavaru lõpukorral olevat. G.M. taoline samm kajaks läbi kogu majanduse, kirjutas WSJ.
Barack Obama on autotööstuse täiendavale päästeplaanile toetust avaldanud. Kõne all on olnud selleks raha eraldamine riikliku 700 mld dollarise (8,7 triljoni Eesti kroonise) majanduse abiprogrammi raames.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.