Trükikodade Unipress ja Uniprint käive
kasvas võrreldes eelmise aasta esimese kümne kuuga keskmiselt 13%, 188 miljoni
kroonini ning kasum on kasvanud kiireminigi.
Põhjuseks peavad omanikud Andrus ja Sirje Reinsoo täiendavate investeeringute õnnestunud ajastust ning ekspordi valdavat ülekaalu müügikäibes.
Trükitoodete eksport jätkab mõõdukat kasvu, kinnitas Andrus Reinsoo. Kindlust tulevikuks lisab ka teadmine, et kliendibaas on geograafiliselt suhteliselt hajutatud (Rootsi, Venemaa, Inglismaa) ning riskikontsentratsioon pole ohtlikult kõrge, teatas ettevõte pressiteates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui sügisel kirjutas Äripäev, et Oliver
Kruuda pole Uniprindi soetamise lepingust kinni pidanud ning jätnud tasumata
osamaksed, kuna tal pole raha, siis tänaseks on selge, et Kruuda trükikoda ei
ostagi.
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.