Autor: Merle Kangur • 22. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Leis: eestimaise toidu eelistamine väheneb oluliselt

Toiduainete tööstur Kuldar Leis ennustas, et Baltikumis tegutsevad suured jaeketid arendavad jõuliselt oma private label tooteid ja Eesti toidutööstused ei paku kettidele nii madalaid hindu kui teised Baltikumi ja Ida-Euroopa tootjad ja seega langeb kohalike tootjate müügimaht.

Turgu ründavad tooted on sellise märgistusega, et tarbija ei saa aru, kust toode pärit on. Need on tihti madalama kvaliteediga ja seega toimub oluline pööre Eestimaise toidu eelistamise vähenemisele.

"See ei peata siiski hinnatõusu, mis annab enamuse sektori käibekasvust. Sektori käibe kasv on 10% aastal 2009, sellest enamus on hinnatõus. Maht ei tõuse," arvas Leis.

Täpsemalt tule kuula konverentsil Äriplaan 2009, mis toimub 24.-25.09 2008 Tallinnas Vene Teatris. Rohkem infot leiad siit!

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077