Autotootja Daimler eitas
ajakirjanduses ilmunud väidet, nagu plaaniks ta töökohti
vähendada ning aktsia hinda tõsta veoautode tootmise
eraldamisega.
„Meil ei ole mingit uut töökohtade vähendamise programmi,“ ütles firma esindaja vastuseks Germany's Manager Magazinis ilmunud raportile. Ta lisas, et tarbesõidukite äri börsil noteerimist ei kaaluta, kirjutas Reuters.
Ajakiri kirjutas, et firmal on osana kulude kärpimise plaanist kavas kaotada hulk töökohti, seda eriti just firma peakorterist. Kulude vähendamise plaani eesmärgiks on võidelda turulangusega, mis on sundinud Mercedes-Benzi tootjat vähendama oma selle aasta tulude prognoose.
Samuti pidi selline kulude kärpimise programm aitama rahastada suuremahulisi investeeringuid muudesse mootoritehnoloogiatesse, teatas ajakiri, lisades veel, et firma tegevjuht Dieter Zetsche esitab vastavad ettepanekud firma juhtkonna kohtumisel 25. ja 26. septembril.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Daimleri aktsiad, mis on langenud peaaegu poole võrra alates oktoobrist, tõusid peale oletusi, et firma võidakse ära osta.
Seotud lood
„Maailm liigub elektritarbimise suunas kiiremini kui kunagi varem – küsimus pole enam selles, kas, vaid selles, kuidas me seda teeme,“ ütles ABB Eesti sagedusmuundurite tehase inseneriosakonna juht Jaanus Karu Äripäeva raadio saates „Jätkusuutlik ja roheline“. Tema hinnangul kasvab elektritarbimine aastatel 2024–2034 enam kui kümme korda kiiremini kui teised energiaallikad. Aastaks 2050 on energiatarve hinnanguliselt 85% suurem kui praegu. See kasv tuleneb suuresti sellest, et elektrit kasutatakse järjest enam fossiilkütuste asemel – nii küttes kui ka transpordis,“ tõdes ta.