Euroopa suuruselt teine moetoodete jaemüüja
Hennes Mauritz teatas, et käibe kasv oli novembrikuus mullusega võrreldes
aeglasem.
Täna hommikul saadetud teate kohaselt kasvas vähemalt aasta jooksul kasutuses olevate müügipindade käive ühe protsendi võrra võrrelduna kolme protsendiga oktoobris. Analüütikud ootasid 1,8protsendilist käibe kasvu, kirjutab Bloomberg. Kompanii sõnul oli oodatust väiksem kasv tingitud tavapärasest soojemast ilmast, mille tõttu osteti vähem sviitreid ning mantleid.
Kogukäive kasvas 14 protsenti.
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?