Euroopa suuruselt teise rõivaste jaemüüja
Hennes Mauritz teise kvartali kasum kasvas tänu uutele turgudele ning
dollari nõrkusele veerandi võrra, teatab Bloomberg.
Augustis lõppenud kvartalis sai ettevõte 3,17 miljardit Rootsi krooni (5,4 miljardit Eesti krooni) võrrelduna 2,54 miljardi SEKga (4,3 miljardi Eesti krooniga) aasta tagasi. Tegevuskasum kasvas 4,23 miljardi Rootsi kroonini, mis jääb alla analüütikute poolt ennustatud 4,36 miljardi krooniga.
H M, mis muuhulgas alustas maikuus poplaulja Kyle Minogue poolt esitletud ujumiskostüümide müümist, avas selle aasta üheksa kuuga 99 uut poodi. "Ettevõttel on olnud viimastel kuudel head müügitulemused, on avanud uusi poode ning on saanud kasu dollari nõrgenemisest," kommenteeris uudisteagentuurile ettevõtte tulemusi Sydbanki analüütik Jesper Hansen. "Ma olen H M suhtes väga positiivselt meelestatud, eriti pikemaajalist investeerimishorisonti silmas pidades," lisas ta.
Täna alustas H M aktsia Stockholmi börsil protsendilise tõusuga 394,50 Rootsi kroonini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.