Eestlane Andres Sults elab New Yorgi
südames Manhattani saarel, on ülemus viieteistkümnele mehhiklasest illegaalile
ning juhendab Montoni sügiskollektsiooni kopeerimist.
Mees ütles Eesti Ekspressile, et Montoni moe mahaviksimine käib lihtsalt: "Internetist laseme pildid välja ja siis surume õmblejatele pihku, et tehke nii. Ega me päris seda Montoni märki peale ei pane ja selle firma nime all ei müü."
Sultsi toodangut müüakse kohalikes butiikides ning paljude riiete küljest võib leida isegi tuhandetesse kroonidesse ulatuvaid hinnasilte.
Süümepiinu mees oma illegaalse äri pärast aga ei tunne, õigustades end sellega, et enamik eestlasi ei tee Ameerikas just kõige legaalsemaid asju.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Baltika kommunikatsioonijuht Mervi Lill oskab Sultsist kuuldes vaid naerda: "Meil on hea meel, et Montoni kaubamärk on jõudnud kaugemale kui Kesk- ja Ida-Euroopa."
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.