Esimest korda ajaloos möödus Toyota poolaasta müügimahult Ameerika autogigandist General Motorsist. Toyota ja tema tütarde Daihatsu ning Hino Motorsi müügimaht küündis 4 710 000 ühikuni, mida on 8% rohkem kui möödunud aasta esimeses pooles.
Maailmas läksid hästi kaubaks ökoloogilise hübriidauto mudelid, aga ka ökonoomse kütusekuluga minimudelid. Ameerika Ühendriikides osteti aga aktiivselt Toyota premium-mudeleid.
Arvatakse, et Toyotast saab sel aastal kõige suurema müügimahuga autotootja, kelle aastane müügimaht tõuseb 9 340 000 ühikuni. See tähendab 6% kasvu möödunud aastaga võrreldes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 13:06
Eesti energiatulevik: miks investeerivad ettevõtted üha rohkem salvestuslahendustesse
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele