Esimest korda ajaloos möödus Toyota poolaasta müügimahult Ameerika autogigandist General Motorsist. Toyota ja tema tütarde Daihatsu ning Hino Motorsi müügimaht küündis 4 710 000 ühikuni, mida on 8% rohkem kui möödunud aasta esimeses pooles.
Maailmas läksid hästi kaubaks ökoloogilise hübriidauto mudelid, aga ka ökonoomse kütusekuluga minimudelid. Ameerika Ühendriikides osteti aga aktiivselt Toyota premium-mudeleid.
Arvatakse, et Toyotast saab sel aastal kõige suurema müügimahuga autotootja, kelle aastane müügimaht tõuseb 9 340 000 ühikuni. See tähendab 6% kasvu möödunud aastaga võrreldes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele