Mariliis Pinn • 12. veebruar 2007
Jaga lugu:

Aura Fresh saab uue õuna-kirsi maitse

AS A. Le Coq toob veebruaris müügile uue õuna-kirsijoogi, teats ettevõte. Uus Aura Fresh õuna-kirsijook on säilitusaineteta ning sisaldab vähemalt 50% ulatuses mahla.

A. Le Coq´i juhi Tarmo Noobi sõnul sündis idee valmistada õuna-kirsijooki just seetõttu, et mõlemad maitsed on eestlaste seas väga populaarsed. ”Uues joogis sisalduv kirsi ja õunamahl tugevdab organismi kaitsevõimet, annab energiat, parandab ainevahetust ning sisaldab rohkesti vitamiine,” lisas Noop.

Uus õuna-kirsijook on pakendatud tetrapakki ning toote poehind jääb 11.90 – 12.90 krooni vahele. Lisaks õuna-kirsijoogile kuuluvad Aura Fresh tootesarja veel viis erinevat maitset – Aura Fresh viinamarjajook, multivitamiinijook, tomatijook, õunajook ning apelsininektar.

Aura mahlasid müüdi 2006. aastal 11,8 miljonit liitrit ning mahlade turuosa on 33%.

A. Le Coq Tartu Õlletehas on Eesti suurim joogitootja, ettevõtte müügimaht Eestis oli 2006. aastal 128 miljonit liitrit, mis oli 13 % võrra suurem kui eelmisel aastal. A. Le Coq´i tooteportfelli kuulub 16 õllesorti, kuni 6% alkohoolsed joogid (long drink), siidrid, karastusjoogid, mahlad, nektarid, mahlajoogid, spordijoogid, jääteed ja veed. A. Le Coq Tartu Õlletehase olulisemateks brändideks A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Jaga lugu:
TÖÖSTUSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad tööstusuudised igal nädalal enda postkasti.

Tööstusuudised.ee toetajad:

Enimloetud
Harro Puusild
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24harro@toostusuudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppTööstusuudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Rain Jüristo
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077Rain.jyristo@aripaev.ee