Matteli Barbie on tänu interaktiivsetele
videomängudele ja veebilehele tagasi konkurentsis ja pistab julgelt rinda MGA
Entertainmenti Bratz nukuga.
Barbie nukkude müük kasvas 2006. aasta IV kvartalil 3% ja III kvartalil 1%, enne seda langes nukkude müük 11 kvartalit järjest, vahendas Yahoo News.
Sellest hoolimata leiab Mattel, et nende paranenud majandustulemuste taga on elektrooniliste lelude tegija Radica Games omandamine.
Mattel teatas, et nende 2006. aasta kolmanda kvartali kasum oli 286,4 mln dollarit, mis on 2005. aasta sama perioodiga võrreldes kasvanud 2,6%. Nende käive kasvas 2,11 mld dollarini, kasv 14%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mattel on viimastel aastatel oma tootevalikut laiendanud ja tekitanud sünergiat erinevate toodete vahel.
Head uudised kergitasid ka Matteli aktsiahinda.
Seotud lood
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.