Barbie on tagasi

Matteli Barbie on tänu interaktiivsetele
videomängudele ja veebilehele tagasi konkurentsis ja pistab julgelt rinda MGA
Entertainmenti Bratz nukuga.

Barbie nukkude müük kasvas 2006. aasta IV kvartalil 3% ja III kvartalil 1%, enne seda langes nukkude müük 11 kvartalit järjest, vahendas Yahoo News.

Sellest hoolimata leiab Mattel, et nende paranenud majandustulemuste taga on elektrooniliste lelude tegija Radica Games omandamine.

Mattel teatas, et nende 2006. aasta kolmanda kvartali kasum oli 286,4 mln dollarit, mis on 2005. aasta sama perioodiga võrreldes kasvanud 2,6%. Nende käive kasvas 2,11 mld dollarini, kasv 14%.

Mattel on viimastel aastatel oma tootevalikut laiendanud ja tekitanud sünergiat erinevate toodete vahel.

Head uudised kergitasid ka Matteli aktsiahinda.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

TECH SYSTEMS otsib PROJEKTEERIJA-KONSTRUKTORIT

Tech Systems OÜ

28. veebruar 2019

RECTICEL otsib QHSE INSENERI

Tammiste Personalibüroo OÜ

21. veebruar 2019

KLINKMANN EESTI AS otsib MÜÜGIJUHTI

Klinkmann Eesti AS

26. veebruar 2019

Teabevara