Autor: Mariliis Pinn • 31. jaanuar 2007

Barbie on tagasi

Matteli Barbie on tänu interaktiivsetele videomängudele ja veebilehele tagasi konkurentsis ja pistab julgelt rinda MGA Entertainmenti Bratz nukuga.

Barbie nukkude müük kasvas 2006. aasta IV kvartalil 3% ja III kvartalil 1%, enne seda langes nukkude müük 11 kvartalit järjest, vahendas Yahoo News.

Sellest hoolimata leiab Mattel, et nende paranenud majandustulemuste taga on elektrooniliste lelude tegija Radica Games omandamine.

Mattel teatas, et nende 2006. aasta kolmanda kvartali kasum oli 286,4 mln dollarit, mis on 2005. aasta sama perioodiga võrreldes kasvanud 2,6%. Nende käive kasvas 2,11 mld dollarini, kasv 14%.

Mattel on viimastel aastatel oma tootevalikut laiendanud ja tekitanud sünergiat erinevate toodete vahel.

Head uudised kergitasid ka Matteli aktsiahinda.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077