• 29.11.06, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestis tehakse hõljukeid

Hobi korras 14 hõljukit valmis ehitanud tehnikahuvilised keskenduvad tellimustöödele.
“Eks oma lõbuks on juba piisavalt valmistatud. Nüüd võiks teistele ka ehitada,” naljatab hõljukiehitamise rühma liige Aare Toomsalu, kirjutas Ärileht.
Kõige lihtsamalt väljendudes võib enimkasutatavaid hõljukeid nimetada õhkpadjale toetuvateks transpordivahenditeks. Põhja hoiab sealjuures kriimustusteta pinna ning hõljuki põhja vahele pumbatud õhukiht, mida ümbritseb elastne ääris, mis lubab hõljukil ületada 10–25 cm kõrguseid takistusi.
Eestis valmistatud hõljukid on mõeldud siiski peamiselt vee või jää peal liiklemiseks, sõiduki kasutusotstarvete nimistu algab lõbusõidust, kalastusest ning päästeoperatsioonidest, lõppedes olmesidega. Kõige lihtsama hõljuki hind algab kümnest tuhandest kroonist, keerukamatel ulatub mitmesaja tuhandeni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:07
Baltikumi energiatulevik vajab enamat kui vaid suuri eesmärke
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele