Hobi korras 14 hõljukit valmis ehitanud
tehnikahuvilised keskenduvad tellimustöödele.
“Eks oma lõbuks on juba piisavalt valmistatud. Nüüd võiks teistele ka ehitada,” naljatab hõljukiehitamise rühma liige Aare Toomsalu, kirjutas Ärileht.
Kõige lihtsamalt väljendudes võib enimkasutatavaid hõljukeid nimetada õhkpadjale toetuvateks transpordivahenditeks. Põhja hoiab sealjuures kriimustusteta pinna ning hõljuki põhja vahele pumbatud õhukiht, mida ümbritseb elastne ääris, mis lubab hõljukil ületada 10–25 cm kõrguseid takistusi.
Eestis valmistatud hõljukid on mõeldud siiski peamiselt vee või jää peal liiklemiseks, sõiduki kasutusotstarvete nimistu algab lõbusõidust, kalastusest ning päästeoperatsioonidest, lõppedes olmesidega. Kõige lihtsama hõljuki hind algab kümnest tuhandest kroonist, keerukamatel ulatub mitmesaja tuhandeni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.