• 29.11.06, 08:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ahtme vagunitsehh sai uue salapärase omaniku

Vene tankitehase Eesti vagunitsehh sai uue omaniku, kui Ahtme vagunitehase osalus müüdi eelmisel kuul ootamatult tundmatule äriühingule.
Kuigi saja töötajaga tehases käib praegu hoogne töö, keelduvad omanikud kinnitamast, et see võiks samal moel veel kaua kesta, kirjutas Eesti Päevaleht.
Kaks aastat tagasi kuulutas tehas telekaamerate surinal välja enneolematu töötajate sotsiaalprogrammi, jagades uues elumajas tasuta korterid töötajatele, kes nõustuvad firmas 15 aastat töötama. Kuid tänavu septembris teatati elanikele, et nad peavad korteri turuhinnaga välja ostma või vastu talve kuuse alla kolima.
AVR Transservice koduleheküljel esitatakse vagunitehase elu kajastavaid reklaamlõike kõige silmatorkavamatena. Kuid AVR Transservice pole juba alates oktoobrikuust tehase osanik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Transpordiettevõtjate asemele astus tänavu suvel asutatud osaühing Floberg Trans, kelle juhiks ning ainuomanikuks on tundmatu Eesti ärimees Sergei Jelissejev.
Jelissejev võtab küll telefoni, kuid tõrjub viisakalt kõik katsed saada teavet nii enda kui ka oma ettevõtte kohta.
AVR Transservice juhatuse arvates ei ole praegu vajalik igapäevase majandustegevuse ja otsustamisprotsessi kajastamine ajakirjanduses, teatab juhatuse liige ja aktsionär Vladimir Vinogradov.
Viisakalt, kuid kaljukindlalt ütleb igasuguse teabe jagamisest ära ka vagunitehase nõukogu esimees Margus Tilga.
Vagunitehase põhiaktsionärile Uralvagonzavodile helistades selgub, et ainuke inimene, kes Eestis asuvast tütarettevõttest rääkida võiks, pole telefoni teel kättesaadav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.06.25, 08:00
Eesti suurim iguse robot leidis kodu Metaprindis
igus kui tuntud masinaehituslike komponentide tarnija on jõudsalt edasi arendanud võimekust robotlahenduste osas. Lineaarrobotite puhul pakutakse reeglina standardlahendusi, milleks on käigupikkused mõõtudes 2000 x 2000 x 1000 mm. Kuid siis esitas huvitava väljakutse ettevõte Metaprint, kes vajas rätsepalahendust tööalaga 4700 x 2600 x 900 mm.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele