A. Le Coqi õlletehase juhi Jaanus Vihandi sõnul on ettevõtte siht viie aastaga lausa pool oma toodangust eksportida, praegu müüakse neid 70 erinevas riigis, selgus Äripäeva raadio hommikuprogrammist.

- Suvel ringi rändavad eestlased on mitmel pool maailmas (Gröönimaast kuni Kreekani) märganud kauplustes müügil A. Le Coqi kokteile. Ettevõtte juht Jaanus Vihand räägib, mida on tulnud teha selleks, et eestimaine toode üle maailma müügilettidele saada. Foto: Raul Mee
"Tänased suurimad turud on Lõuna-Euroopas ja Aasias," ütles Vihand. Ettevõttel on läinud kümmekond aastat, et end välisturgudele sisse süüa. Mõne üksiku tootegagi tuleb viis-kuus aastat tööd teha, et vilju nautima hakata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.