Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" külaliseks on Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.

- Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.
- Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, miks võttis Kulinaaria ette tootmise laiendamise? Kuidas nägi välja digitaliseerimise ja robotiseerimise protsess? Kuidas on hinnatud investeeringute tasuvust ja mis alusel otsuseid tehtud? Kas võidud on ainult rahalised või ka kaudsemad? Mis on olnud suurimad õpetunnid digitaliseerimise teekonnal ning kuidas Andres Heinver juhina selles protsessis arenenud on?
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kulinaaria juht Heinver: "Digitaliseerimise projektis tuleb endale jätta ajapuhver"
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.