Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kasvanud kulud viisid suure elemenditootja kahjumisse
Mullu üle-eelmise aastaga võrdselt tulu teeninud E-Betoonelement jäi ulatusliku investeeringu ja kasvanud kaubakulude tõttu eelmisel aastal 1,26 miljoni euroga kahjumisse.
2019. aastal oli E-Betoonelemendi müügitulu 30,04 miljonit eurot, mis jäi samale tasemel kui 2018. aastal kui ettevõtte müügitulu oli 30 miljonit eurot, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest.
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.