Laosisustust, metallmööblit ja tõstetehnikat müüv Laomaailm AS laiendas tõstukite valikut ja esindab nüüd ka Hiina tootmismahult kolmanda tõstukivalmistaja Maximal toodangut.
Maximali on aktiivne Euroopasse eksportija ja on arendanud tõstukid vastavalt eurooplaste maitsele. Tõstukid omavad kõiki vajalikke sertifikaate.
Maximali tõstukid on ehitatud kasutajale võimalikult lihtsalt käsitletavatena, olles samas varustatud viimase põlvkonna disaini ning tehnoloogiaga, mille puhul on välditud keerulist elektroonikat. „Kui sõiduautode maailma sobivad elektroonilised lisad väga hästi, siis tööstusmasinate maailm on pisut teine – siin on tihti eeliseks lihtsus,“ ütles Laomaailma tegevjuht Fred Märtsoo, lisades, et tänu sellele lihtsusele on tõstukite eluiga pikk, olles kindlalt üle 10 aasta, hooldus- ja remondikulud viidud miinimumini ning hooldustoimingud kergelt teostatavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Maximali tootevalikus on vastavalt kliendi vajadustele 1-5tonnise tõstevõimega elektritõstukid, 1,5-5-tonnise tõstevõimega gaasitõstukid ja 1,5-12-tonnise tõstevõimega diiseltõstukid. Eraldi divisjonid on moodustatud suurte 13-32-tonnise tõstevõimega diiseltõstukite ja 2,5-5-tonnise tõstevõimega maastikutõstukite tootmiseks. Maximal tõstukid sobivad nii suurtesse ladudesse ja tootmisettevõtetesse kui ka väiksematesse tootmis- ja müügikohtadesse.
Maximal 4-5-tonnise ja 8-12-tonnise tõstevõimega tõstukite seeriad on loodud eriti kompaktsed ja ehitatud väiksemale raamile, mis annab neile suurepärase manööverdusvõime, säästlikuma mootori ning väiksemad mõõtmed. Suure läbivusega maastikutõstukid on mõeldud töötamiseks pehmemal ja ebatasasemal pinnal, sobides seetõttu hästi ka ehituses ja põllumajanduses kasutamiseks. Selliste tõstukite tootearendus on Märtsoo sõnul suhteliselt unikaalne, mis näitab Maximali võimekust olla ka teerajajaks uute toodete väljatöötamisel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ta sõnas, et uue kaubamärgi esindajaks saamisel sisaldab usaldusväärsust ja kindlustunnet ka asjaolu, et Maximal ei ole Eesti ettevõtjatele sugugi tundmatu nimi, vaid seda marki tõstukitega on Eestis juba mitmeid aastaid kogemust. „Ilmselgelt eristub Maximal teistest Aasia tõstukitootjatest nii oma suure huvi poolest Euroopa turu vastu kui ka sooviga siia sobivad tõstukeid luua ja toota. Lisaks panustavad nad tõesti palju suhtlemisele ning soovivad tegutseda läbipaistvalt ning pidevalt infot edastades, mis Hiina tootja kohta on kaunis ebatavaline.“
Maximali ametlik esindaja Eestis Laomaailm AS on valmis pakkuma igakülgselt abi kõigile, kellel selle kaubamärgi tõstuk juba olemas on. Lisaks on Maximali tõstukid juba võitnud esimese riigihanke.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tõstukeid saab Laomaailmast nii osta, liisida kui ka rentida - igaühe jaoks leidub oma paindlik võimalus!
Loe lähemalt:
Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.
Autor: Toostusuudised. ee
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.