Kalatootja PRFoods teatas börsile oma esimese kvartali müügitulemused, millest nähtub, et kokku on käive eelmise aasta sama kvartaliga vähenenud 34%, sealjuures oli tagasiminek suurim värske kala ja kalafilee tooterühmas.

- PRFoodsi juht Indrek Kasela.
- Foto: Liis Treimann
Majandusaasta esimeses kvartalis langes käive kõikide tooterühmade lõikes võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga (PRFoodsi majandusaasta algab 1. juulil). Värske kala ja kalafilee tooterühma, mis moodustas tooteportfellist 32,4% käive langes pea poole võrra võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga. Suitsutatud toodete, mis moodustasid kogumüügist pea poole, müügikäive vähenes majandusaastate võrdluses 22,3%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mobiilse kaldaelektri pistikupesa (iMSPO – igus Mobile Shore Power Outlet) näol on igus välja töötanud paindliku kaldatoite ühendussüsteemi, mida saab paigutada terminali mis tahes asukohta vastavalt laeva sildumiskohale. Lahendus, mis on juba kasutusel Hamburgi sadamas, pakub tõhusat ja kaasaegset alternatiivi traditsioonilistele kaldatoite süsteemidele. 2024. aastal pälvis iMSPO mere elektri- ja hübriidtoite Euroopa messil Amsterdamis reisi- ja kaubasadamate innovatsiooni aastaauhinna.