Kalatootja PRFoods teatas börsile oma esimese kvartali müügitulemused, millest nähtub, et kokku on käive eelmise aasta sama kvartaliga vähenenud 34%, sealjuures oli tagasiminek suurim värske kala ja kalafilee tooterühmas.

- PRFoodsi juht Indrek Kasela.
- Foto: Liis Treimann
Majandusaasta esimeses kvartalis langes käive kõikide tooterühmade lõikes võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga (PRFoodsi majandusaasta algab 1. juulil). Värske kala ja kalafilee tooterühma, mis moodustas tooteportfellist 32,4% käive langes pea poole võrra võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga. Suitsutatud toodete, mis moodustasid kogumüügist pea poole, müügikäive vähenes majandusaastate võrdluses 22,3%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu väikese laoruumiga või suure logistikakeskusega – sobiva riiuli leiab igasse keskkonda. Õige valiku tegemisel tuleb arvestada mitmete teguritega, näiteks hoiustatavate esemete kaalu ja ruumi eripäradega. Siin on mõned praktilised soovitused, mis aitavad sobiva riiuli leida.