Kalatootja PRFoods teatas börsile oma esimese kvartali müügitulemused, millest nähtub, et kokku on käive eelmise aasta sama kvartaliga vähenenud 34%, sealjuures oli tagasiminek suurim värske kala ja kalafilee tooterühmas.

- PRFoodsi juht Indrek Kasela.
- Foto: Liis Treimann
Majandusaasta esimeses kvartalis langes käive kõikide tooterühmade lõikes võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga (PRFoodsi majandusaasta algab 1. juulil). Värske kala ja kalafilee tooterühma, mis moodustas tooteportfellist 32,4% käive langes pea poole võrra võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga. Suitsutatud toodete, mis moodustasid kogumüügist pea poole, müügikäive vähenes majandusaastate võrdluses 22,3%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.