Alkoholitootja Olvi, kellele kuulub Eestis A Le Coq, teatas, et koroonaviirus ei mõjutanud ettevõtte tulemusi ning aasta esimene pool on kulgenud hästi.
Olvi teatas, et esimesel poolaastal kasvasid nii müügimahud, netomüük kui tegevuskasum ettevõtte peamistel turgudel Soomes, Baltikumis ja Valgevenes. Sealjuures ütles ettevõtte juht Lasse Aho, et müügimahud kasvasid ka koroonapandeemia ajal: sellele aitas kaasa suurenenud jaemüük kui ka head ilmad.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?