• 13.01.20, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Odav kala kukutas PRFoodsi käivet

PRFoodsi neljanda kvartali tulemustest selgub, et käive vähenes enam kui miljoni euro jagu, põhjuseks toob juhatus kalahinna languse.
PRFoodsi tootmine
  • PRFoodsi tootmine
  • Foto: Irina Mägi/Äripäev
PRFoods tegi neljandas ehk enda arvestuse järgi majandusaasta 2. kvartalis 25,4 miljonit eurot käivet. Võrdluseks, aasta tagasi samal ajal oli käive 26,7 miljonit eurot.
Firmajuht Indrek Kasela kommenteeris börsiteate vahendusel, et 2019. aasta teist poolt iseloomustas lõhe- ja forelli turuhindade enam kui 8%-line langus, millest tulenevalt tekkis Soome jaekettidel ootus private labeli segmendis suitsutatud toodete hindade langetamiseks.
„Kasumlikkuse säilitamise eesmärgil otsustasime selleks perioodiks pakkumist kuum- ja külmsuitsutatud toodete osas Soome turul vähendada. Suitsutatud toodete käibe vähenemise suutsime osaliselt asendada kala ja kalafilee ning muude kalatoodete müügi 7%-lise kasvuga. 2020. aasta esimesel poolaastal on suitsutatud toodete private labeli segmendi hinnatase taastunud ning jätkame tarnetega endisel tasemel,“ ütles Kasela.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vaata pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele