PRFoods teatas septembris lõppenud kvartali müügikäibe, mis langes aasta lõikes 0,4%, kuna kalatoodete hinnad langesid.

- PRFoodsi kalatehas Saaremaal.
- Foto: Foto: Irina Mägi / Scanpix
PRFoods teatas, et 2019.-2020. majandusaasta esimese kvartali esialgselt arvestatud müügikäive oli 19,32 miljonit eurot, mis on 0,08 miljoni euro ehk 0,4% võrra vähem, kui eelmisel aastal samal ajal.
PRFoods tõi välja, et septembris lõppenud kvartalis toimus üldine kalatoodete tooraine hindade langus, millest tulenevalt langesid nii kala- ja kalafilee kui suitsutatud toodete hinnad. Kuigi firma põhitooted tegid läbi 5% suuruse hinnalanguse, suudeti muude kalatoodete müügi osakaalu tõsta, mis aitas kogukäivet hoida eelmise aastaga ligilähedasel tasemel.
Muude kalatoodete käive suurenes 1,01 miljonit eurot võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, samal ajal kuum- ja külmsuitsutatud toodete ning kala ja kalafilee toodete käive vähenes vastavalt 0,54 miljonit eurot ja 0,48 miljonit eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti tööstus seisab silmitsi väljakutsega, mille mõju ulatub pea igasse sektorisse – oma valdkonna tõelisi spetsialiste ning oskustöölisi lihtsalt ei jätku. Hansavest ühendab juba aastaid tööjõupuuduses vaevlevad Eesti ettevõtteid ja kolmandatest riikidest pärit spetsialiste ning on värbamises sammu kaugemale astunud – appi on tulnud tehisintellekt, millel on igapäevatöös kanda suur ja oluline roll.