• 14.02.19, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola uutel toodetel läks hästi

Aeg näitab, kas Coca-cola uued tooted söövad traditsioonilised koolajoogid välja.
  • Aeg näitab, kas Coca-cola uued tooted söövad traditsioonilised koolajoogid välja.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Coca-Cola avaldas andmed neljanda kvartali müügitulemuste kohta, mis ületasid pisut Wall Streeti analüütikute ootusi, kirjutab Reuters.
Uute ilma suhkruta toodete – tee, kohv, vesi ja spordijook – nõudluse kasv võimaldas eelmisel kuul tõsta nende hindu.
Kuu aega tagasi viis ettevõtete lõpule oma ajaloo suurima ülevõtu, omandades Briti kohvipoe Costa ja makses selle eest 4,9 miljardit dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üldkokkuvõttes langes joogitootja neljanda kvartali käive 6 protsenti, 7,1 miljardi dollarini, mida põhjustas madala marginaaliga villimisoperatsioonide ümberjaotamine. Analüütikud olid ennustanud müügitulusid 7,03 miljardit dollarit.
Coca-Cola aktsia langes täna eelturul 3,52%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele