Viimastel aastatel on Cleveron väga kiiret tõusu teinud - 2017. aastal oli ettevõtte müügitulu 11,22 miljonit, mis oli aasta varasemast 3,5 korda suurem, ja tegevuskasum 0,78 miljonit eurot.
Juhatus kirjutab värskelt Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruandes, et mullu keskendus Cleveron globaalse turuhaarde suurendamisele. Selle peamiseks põhjuseks nimetab juhatus e-kaubanduse kasvust tulenevaid väljakutseid, mis mõjutavad kaupmehi kõige tugevamini.
Mullu investeeriti kokku 6,5 miljonit eurot (2017. aastal 1,9 miljonit eurot). Majandusaasta põhiliseks investeeringuks sai arendus- ning tootmishoone laiendus 3000 ruutmeetrilt 10 500 ruutmeetrini.
E-kaubanduse mahtu maailma jaekaubanduses hinnatakse 2019. aastal ligi 3 triljonile eurole ning ka järgmistel aastatel prognoositakse kasvu keskmiselt 16% aastas, viidatakse aruandes.
Loe pikemalt Äripäevast.