Paarkümmend aastat tagasi hakkas Thermory, endise nimega Brenstol, müüma Soome saunamaterjale. Aastal 2001 alustas Thermory termotöötlusega, praeguseks valmistab firma termotöödeldud terrassi-, voodri- ja põrandalaudu.
Thermory on siirdunud nüüdseks eksootilisematesse riikidesse, näiteks Iraani, Lõuna-Aafrikasse, Tšiilisse ja Malaisiasse, kuid uutel turgudel üritab ettevõtte juhi Urmo Ilvese sõnul vältida vigu, millele ettevõte pani punkti alles mõned aastad tagasi, selgus Äripäeva raadio saatest Ettevõtte Edulugu.
Soome on Thermory suuremaid turge. Samas nendib Ilves, et osade toodete kasumlikkusega, mida Soomes müüvad, ei ole nad rahul.
„Ja ei saa öelda, et oleme turul kallid. Ei ole. Hea meelega tõstaksime toodete hinda, aga ei saa seda teha. Konkurents on nii suur,“ rääkis Ilves ja tõi vigadest esile just Soomes kogetu, kus pikalt müüdi läbi vahendajate ja kaubamärgile rõhumata. Viimased kümme aastat ei ole kaubandusvõrkudele toodete müümiseks Thermory vahendajaid kasutanud, täpsustas Ilves. Viimane parandus on kaubamärgi kasutamine.
„Alles viimastel aastatel oleme hakanud seal oma kaubamärki suruma, umbes 15 aastat ei teatud meist suurt midagi,“ sõnas Ilves.
Pikemalt loe Äripäevast.
Autor: Äripäev.ee