Mööbel vajab nišše ja ekspordiauke

Kuigi tänavu saavutas enamik Eesti mööblifirmadest ksiiriaastatega võrreldes mõõduka kasvu, valitsevad mööbliturul siiski heitlikud ajad – tingimustes, kus Euroopa turg on languses, suudavad käivet kasvatada vaid vähesed, julgete uuendustega välja tulevad ettevõtted, kirjutab tänane Äripäeva Tööstuse rubriik.

Kui 2010. aasta oli edukaim pehmemööbli tootjatele, siis tänavu näitavad käibe suuremat kasvu ilmselt korpusmööbli valmistamisega tegelevad ettevõtted. Sellegipoolest moodustab pehmemööbli eksport vähemalt 40% kogu Eesti mööbliekspordist. Ja eksport, veelgi enam – väga täpse ekspordiaugu, nišši ja sihtgrupi tabamine on just selles tööstusharus eriliselt tähtsal kohal. Kui siiani on meie põhilised ekspordi sihtriigid olnud Soome, Rootsi ja Taani, siis üha enam tuleb panustada nn Vana Euroopa turgudele – just neid müügiauke ja nišše otsides. Loe lähemalt tänasest Äripäevast.

Osale arutelus

  • Ain Alvela

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Käsi­raamatud