Mööbel vajab nišše ja ekspordiauke

Kuigi tänavu saavutas enamik Eesti mööblifirmadest ksiiriaastatega võrreldes mõõduka kasvu, valitsevad mööbliturul siiski heitlikud ajad – tingimustes, kus Euroopa turg on languses, suudavad käivet kasvatada vaid vähesed, julgete uuendustega välja tulevad ettevõtted, kirjutab tänane Äripäeva Tööstuse rubriik.

Kui 2010. aasta oli edukaim pehmemööbli tootjatele, siis tänavu näitavad käibe suuremat kasvu ilmselt korpusmööbli valmistamisega tegelevad ettevõtted. Sellegipoolest moodustab pehmemööbli eksport vähemalt 40% kogu Eesti mööbliekspordist. Ja eksport, veelgi enam – väga täpse ekspordiaugu, nišši ja sihtgrupi tabamine on just selles tööstusharus eriliselt tähtsal kohal. Kui siiani on meie põhilised ekspordi sihtriigid olnud Soome, Rootsi ja Taani, siis üha enam tuleb panustada nn Vana Euroopa turgudele – just neid müügiauke ja nišše otsides. Loe lähemalt tänasest Äripäevast.

Osale arutelus

  • Ain Alvela

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara