Valio käive kasvas 93 miljoni euroni

Valio tegevdirektor Maido Solovjov
Valio tegevdirektor Maido Solovjov

Valio Eesti 2016. aasta käive tegi mullusega võrreldes 8,8% suuruse hüppe, jõudes aasta lõpuks 93,3 miljoni tasemele.

Valio tegevdirektori Maido Solovjovi sõnul on kasvu taga toodete hea käekäik Baltikumi turul ning Forte juustu suur menu eksporditurgudel. „Lisaks tõime mullu turule Alma Kreeka jogurti, mis võeti nii meil kui mujal väga positiivselt vastu. Head hoogu näitas ka PROfeel sarjauuenduste müük ning teised uudistooted on samuti leidnud palju positiivset vastukaja,“ rääkis Solovjov.

2016. aastal varus Valio Eesti farmidest ühtekokku üle 180 tuhande tonni toorpiima, mille eest tasuti keskmiselt 245,26 eurot tonni kohta.

Solovjovi sõnul teenis ettevõte eelmisel aastal 2015. aastaga võrreldes viiendiku võrra tagasihoidlikuma kasumi. „Kuna toorme hinnad tõusid kiiremas tempos kui hinnad poelettidel, kujunes kasumlikkus mõnevõrra mullusest väiksemaks. Samas peame ka 3,65 miljoni suurust kasumit piisavalt tubliks tulemuseks, et rahule jääda,“ kinnitas Solovjov.

Tema sõnul investeerib Valio igal aastal ligikaudu 4 protsenti käibest uutesse arengutesse ja masinapargi uuendamisse.

„Ka sel aastal panustasime oma tehastesse ühtekokku neli miljonit eurot, millest suurima osa moodustas Võru Juustutööstusesse hangitud Viola sulajuustu katel ning pakkeliin,“ sõnas Valio tegevdirektor.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

Teabevara