Coca-Cola hakkas piima tootma

Coca-Cola sukeldub piimaärisse.
Coca-Cola sukeldub piimaärisse.

Coca-Cola on omale võtnud eesmärgi muuta piim miljardi dollari brändiks.

Ettevõte on jõud ühendanud USApiimatootjatega, loomaks filtreeritud, kõrge proteiinitasemega, madala suhkrutasemega ning laktoosivaba disainerpiima Fairlife. Pudeli hind on ligi 4 dollarit, mis on tavapiima hinnast kaks korda rohkem. Oma esimesel müügiaastal teenis Fairlife ligi 90 miljonit dollarit müügitulu, vahendab Bloomberg.

Piim on üks Coca-Cola hiljutisi katseid, et kompenseerida üha vähenevast limonaaditarbimisest tulenevat kasumi langust. Coca-Cola usub, et ettevõtte jõupingutused tasuvad ära ning nende toode kogub üha enam populaarsust.

Juba aastakümneid on USA piimatööstus pidanud vaeva nägema, et inimesed huvituksid piima joomisest, kuna üha rohkem on hakatud tarbima taimseid jooke nagu soja- ja mandipiim. USA põllumajandusministeeriumi andmetel kukkus piima joomine 2013. aastal 71 liitrile inimese kohta. Piima tippaeg oli 1945. aastal, kui keskmine ameeriklane tarbis ligi 158 liitrit piima aastas.

Karastusjoogihiid ei kavatse Coca-Cola Venturing and Emerging Brandsi haru juhi Scott Uzzelli sõnul piimatootjate tegevusse sekkuda. “Nemad teavad piimatoodetest rohkem kui keegi teine ning meie tunneme tarbijaid,” märkis ta.

Osale arutelus

  • Kadi Neemre

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

Käsi­raamatud