Eristuv toode aitab müüa konkurentsist hoolimata

Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus
Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus

Konkurentsitihedat turgu ei pea kartma, kui leida toode, millega eristuda.

Isegi olukorras, kus turul on palju konkureerivaid tooteid, leiab võimalusi, millega klienti üllatada, olgu selleks toote sisu, pakend või turundus, kirjutab 29. oktoobri Äripäev tööstuse rubriigis.

Eestist pärit rahvusvaheliseks brändiks kujunenud RICHi juuksehooldustooteid kasutavad ka rahvusvahelised staarid. Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus rääkis Tallinna ettevõtluspäeval, et julguse minna oma juuksehooldusbrändiga laia maailma andis ettevõtte 22aastane kogemus. "22 aastat tagasi pandi alus Salon+ juuksurisalongile. Oleme kasutanud tuhandeid juuksehooldusvahendeid 20-30 eri brändilt,“ rääkis Lõhmus rahvusvahelisele eduloole eelnenust.

Lähemalt loe portaalist aripaev.ee

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

Käsi­raamatud