Eristuv toode aitab müüa konkurentsist hoolimata

Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus
Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus

Konkurentsitihedat turgu ei pea kartma, kui leida toode, millega eristuda.

Isegi olukorras, kus turul on palju konkureerivaid tooteid, leiab võimalusi, millega klienti üllatada, olgu selleks toote sisu, pakend või turundus, kirjutab 29. oktoobri Äripäev tööstuse rubriigis.

Eestist pärit rahvusvaheliseks brändiks kujunenud RICHi juuksehooldustooteid kasutavad ka rahvusvahelised staarid. Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus rääkis Tallinna ettevõtluspäeval, et julguse minna oma juuksehooldusbrändiga laia maailma andis ettevõtte 22aastane kogemus. "22 aastat tagasi pandi alus Salon+ juuksurisalongile. Oleme kasutanud tuhandeid juuksehooldusvahendeid 20-30 eri brändilt,“ rääkis Lõhmus rahvusvahelisele eduloole eelnenust.

Lähemalt loe portaalist aripaev.ee

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

SKF ESTONIA otsib MÜÜGIINSENERI

M-Partner HR OÜ

04. juuni 2018

ASTEL MODULAR otsib EKSPORDI MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. juuni 2018

ASTEL EST OÜ otsib TEHASEJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. juuni 2018

Teabevara