Kuldar Leis: lisandväärtusega bränditoodete eksport võiks kasvada

Toiduainetööstuste eksport kasvas möödunud aastal 10% 0,5 mld eurole. Sektori kogukasum oli 89 mln eurot ehk 10% väiksem võrreldes 2012. aastaga, mis oli peamiselt tingitud tööjõukulude kasvust.

„Ekspordi moodustab eelkõige private label  ehk jaekettide omamärgitooted, teiseks brändimata hulgikaup, kolmandaks bränditud tooted ja viimaks koostöös teadlastega välja töötatud unikaalsed tooted,“ selgitas Toiduliidu volikogu aseesimees Kuldar Leis Toiduliidu aastakonverentsil.

„Tegeliku väärtuse annavad aga meile just lisandväärtusega tooted, mille eest saab küsida kõrgemat hinda. Seega toidutöösturid peaksid edaspidi sellele segmendile keskenduma.“

2013. aastal investeeringute kogumaht kukkus 10%. Suurimad investeerijad olid kala- ja piimatööstused.

 

Osale arutelus

  • Raigo Neudorf

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

Käsi­raamatud