Estover suurendas poole aastaga turuosa 7%

Juustutootja United Estover Groupi turosa kasvas Eesti siseturul eelmise aasta teises pooles 7%.

Ettevõte teatas, et turu-uuringute firma Nielsen andmetel on nende turuosa kasvanud fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud, v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) 2011. aasta lõpuks 39,3%ni. Neljandas kvartalis müüdi Eesti juustubrändide arvestuses kõige enam Traditsioonilist Eesti Juustu, mis moodustas 15,2% kogu turu müügimahust. Teisel kohal oli Hollandi Leibjuust Originaal 9,1%ga. 15 suurima juustubrändi arvestuses tegigi suurima kasvu läbi Traditsiooniline Eesti Juust.

Käimasolevale aastale vaadates prognoosib United Estover Group kontserni turuosa kasvuks 2%. Estoveri müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits kinnitas, et ettevõte jätkab ka tänavu panustamist oma suuremate kaubamärkide turundusse, jätkates samas ka uusimate, Piimameister Otto ja premium-tootesarja tutvustamist tarbijatele.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara