Joogitootjate TOP 3. koht: Saku ootab purgiõllede populaarsuse jätkuvat kasvu

Tarbijale mugavate purgitoodete kasv jätkub, kuid mitte samas tempos, mis viimase kahe-kolme aasta jooksul. Premium-toodete kategoorias on langus peatunud.

“Tänavune aasta on Saku Õlletehase jaoks olnud väga edukas, sest oleme kasvanud kõigis tootekategooriates. Õlle, vee ja long drink kategooriates ootame kasvu vähemalt ühekohalise protsendipunkti võrra. Siidri kategoorias on eeldatav kasv rohkem kui 20%, “ lausus Saku Õlletehase tegevjuht Veli Pekka Tennilä.
Ennekõike valmistavad Tenniläle heameelt tulemused siidri ja long drink kategooriates.

“Uus Somersby siider on osutunud nii populaarseks, et sellega on tekkinud isegi tarneraskused. Kokkuvõttes on Somersby populaarsus märkimisväärselt kasvatanud Saku Õlletehase turuosa siidrite kategoorias. Samamoodi on eduka uue tooteseeria Saku Long Drink toel kasvanud turuosa long drink kategoorias. Õlle osas ootame turuosa stabiilset kasvu, mida toetavad uudistooted Saku Dublin, Tuborg, Saku Originaal Ehe ja Mõdu,” sõnas Tennilä.

Tennilä arvates jätkub tänavusel aastal kindlasti purgiõllede populaarsuse kasv. Seda ühelt poolt uute populaarsete purgitoodete tutvustamise aga teiselt poolt ka tugeva turundustöö tulemusena. Põhjus, miks see nõnda on, peitub tarbijamugavuses.

“Selle trendi tagamaad peituvad mugavuses, mida tarbijad väga hindavad. Kindlasti jätkub purgitoodete kasv ka tulevikus aga tõenäoliselt mitte sellise tempoga nagu viimase paari-kolme aasta jooksul. Hinnasegmente vaadates rõõmustab, et premium-kategooriate kahanemine on aeglustunud ja positiivsete arengute jätkudes majanduses, peaks premium-kategooria aasta teises pooles samuti tõusule pöörduma,” on Tennilä tuleviku suhtes optimistlik.

Osale arutelus

  • Ain Alvela

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Teabevara