Noop: meie üllatused ei piirdu vaid heade majandustulemustega

Edu on tulnud tänu ekspordile Taani ja põhigruppide müügikasvule koduturul, kommenteeris ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop joogiettevõtte häid tulemusi esimeses kvartalis.

A. Le Coqi müügimaht kasvas käesoleva aasta I kvartalis ligi 27 miljoni liitrini, suurenedes mullusega võrreldes 18%. Ettevõtte käive oli I kvartalis 14,5 miljonit eurot ning ärikasum 1,58 miljonit eurot. Eksport  kasvas lausa 73% ja korraliku müügikasvu tegi ka õlu (+11%, 11,4 mln liitrit), mahl (23%, 3,8 mln liitrit) ja karastusjoogid (14%, 2,4 mln liitrit).

„Need ekspordisuunalised projektid, mis me eelmisel aastal alustasime, hakkavad vilja kandma,“ põhjendas Noop ekspordi rekordilist tõusu. A. Le Coq ekspordib eelkõige Taani ja peamiselt müüb ta sealsel turul longerot ja siidrit.

Noobi kinnitusel on ka koduturg kerges kasvus ja ettevõte on juurde võitnud turuosa. „Õlledest rääkides on väga head tootlust andnud väikese alkoholisisaldusega A. Le Coq I, Tšehhi-tüüpi õlu Pils ja Valgevene õlu Lidskoe Pivo,“ loetles Noop. „Hakkasime Valgevene õlut müüma Eestis ja vene elanikkond on selle väga hästi vastu võtnud.“ Mahlade osas on A. Le Coqile suure tõusu andnud kaheliitrine mahlapakk, mida hakati tootma eelmise aasta detsembris.

„Head tulemused tähendavad seda, et tehasel on vahendeid arenemiseks,“ lausus Noop ning lisas et tänavu investeerib ettevõte 2,5 miljonit eurot eelkõige tootearendusse. „Üritame kliente üllatada järk-järgult ja kindlasti on üllatust oodata suve eel,“ lisas Noop.

Osale arutelus

  • Väinu Rozental

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara